Položka "Můj účet" v administraci inPage obsahuje důležité informace o vašem hostingu a nástrojích správy, jako jsou e-mailové služby, FTP účet, limity a využití prostoru, a další možnosti. Níže si jednotlivé položky podrobněji představíme.
Tato sekce poskytuje základní přehled o vašem účtu, včetně názvu domény, stavu webu, cenového plánu inPage, aktuálních limitech a využití, nastavení jazyka administrace, údajích o provozovateli služby a datu vytvoření účtu.
Zde můžete nastavit aktuální stav vašich webových stránek. Například, zda je web v provozu, nebo se má zobrazovat návštěvníkům informace o tom, že jsou stránky v přípravě (rekonstrukci). V této sekci můžete taktéž určit rozsah webu a funkci webu.
Podrobnější informace k nastavení stavu webu najdete v samostatném článku Stav webu.
U varianty inPage Standard a Premium je k dispozici FTP prostor pro ukládání souborů, na které můžete odkazovat z webu. FTP na inPage slouží jen jako pasivní uložiště např. pro fotky, nebo videa, či objemnější soubory.
Podrobnější informace o možnostech FTP na inPage najdete v samostatném článku FTP na inPage <odkazovat na nový článek ze sekce Pokročilé úpravy >
V rámci varianty inPage Standard a Premium můžete využívat e-mailové služby a vytvořit vlastní e-mailové schránky. Přístupové údaje pro správu e-mailů naleznete zde, kromě hesla, které je zasláno ve potvrzovacím e-mailu. Zároveň zde můžete nastavit i e-mailovou adresu, která bude sloužit pro odesílání zpráv z webu.
Podrobnější informace o nastavení e-mailových schránek najdete v článku článku < odkaz na samostantý článek >
Pokud máte více domén, můžete je přesměrovat na svou hlavní doménu. Nastavení aliasů umožňuje například přesměrování na konkrétní článek.
InPage poskytuje zdarma SSL/TLS certifikát pro zabezpečení vašich webových stránek, což zajišťuje lepší bezpečnost, rychlejší načítání a lepší pozice ve vyhledávání. U verzí Standard a Premium je možné certifikát dočasně vypnout.
Zde si můžete zapisovat vlastní poznámky, například kroky při tvorbě webu nebo seznam úkolů.
Tato sekce ukazuje přehled o využití prostoru na vašem webu, včetně počtu rubrik, článků, obrázků a fotogalerií, stejně jako celkového využití.
Doporučujeme pravidelně zálohovat svůj web, zvláště před většími úpravami. Záloha obsahuje všechny potřebné údaje pro obnovu webu, kromě FTP obsahu, eshopu a nastavení EET.
Po prvním přihlášení do administrace doporučujeme změnit své heslo na bezpečné, obsahující velká a malá písmena a číslice. Změnu provedete v sekci „Změna hesla“.
Tato funkce umožňuje kopírovat obsah mezi různými službami inPage.
Tato možnost zjednodušuje správu vícejazyčných webů nebo více webů v systému inPage. Můžete se přepínat mezi různými službami bez nutnosti opětovného přihlašování.
Po vyplnění všech potřebných údajů můžete svou webovou prezentaci zdarma zařadit do katalogu stránek inPage. Schválení probíhá manuálně.
Po ukončení práce v administraci doporučujeme se vždy odhlásit pro zajištění bezpečnosti.
Tento přehled vám pomůže lépe se orientovat v administraci a využívat všechny nástroje, které inPage nabízí.