Pixel vám umožní měřit, optimalizovat a sestavovat okruhy uživatelů pro reklamní kampaně a tím zvýší prodeje na vašem e-shopu. V tomto článku si ukážeme jak, pixel propojíte s webovými stránkami na inPage.
Když někdo navštíví váš web a provede nějakou akci (třeba nákup), Facebook pixel se spustí a tuto akci vyreportuje. Díky tomu se dozvíte o tom, když zákazník po zhlédnutí vaší Facebook reklamy provede nějakou akci. Pomocí vlastního okruhu uživatelů budete mít možnost takového zákazníka znovu oslovit. S přibývajícím počtem konverzí na vašem webu bude Facebook moct lépe vybírat lidi, u kterých je větší pravděpodobnost, že určité akce provedou, a doručovat jim reklamy. Tomu se říká optimalizace pro konverze.
Podrobnější informace o službě Facebook Pixel a jejím nastavení najdete v nápovědě Facebook Business help
Pixel vytvoříte v rozhraní Facebook Business ve Správci událostí. Kde si v levém postranním menu najdete položku Zdroje dat a zde pak vyberete možnost Pixely.
Poté projdete průvodcem vytvoření Pixelu, kdy doplníte Název pixelu (pixel doporučujeme pojmenovat např. podle názvu webu kde chcete pixel využívat). Následně ještě doplňte URL adresu webu, na kterém budete chtít pixel používat a klikněte na Pokračovat.
V dalším dialogu nastavení vyberte možnost Pokračovat ve správě mojí firmy.
Takto jednoduše je Facebook Pixel vytvořen a v následujících krocích provedete jeho propojení s vaším webem a ověření jeho vlastní funkčnosti.
K propojení webu s Pixelem potřebujete znát ID vámi vytvořeného Pixelu. Toto ID najdete v rozhraní Facebook Business v po rozkliknutí detailu vámi vytvořeného pixelu. ID pixelu si zkopírujte, budete jej potřebovat k propojení s vašim webem na inPage.
Poté se přihlaste do administrace vašich webových stránek a v hlavním menu klikněte na položku /Služby/ a vyberte možnost Facebook Pixel.
Zde aktivujte napojení na službu Facebook Pixel kliknutím na Zapnuto a do volného pole vložte vámi vykopírované ID Pixelu.
Tímto máte Facebook Pixel propojen s vašími webovými stránkami na inPage. Zdali je vše správně propojeno je vhodné ověřit, a proto je třeba zkontrolovat nastavení Pixelu. To provedete opět v rozhraní Facebookk Business.
Po přihlášení se do rozhraní Facebook Business si rozklikněte vámi vytvořený pixel a klikněte po pravé straně na položku Otevřít ve správci událostí.
Zde vyberte váš pixel a klikněte na záložku Testovací událost.
Následně doplňte URL adresu webu, kde máte přidán pixel a postupujte dle instrukcí Facebook Business.
Po dokončení kontroly by se vám měly začít měřit návštěvy a jiné vámi nastavené eventy.
Veškeré informace o Facebook pixel, jeho možnostech a nastavení lze nalézt na Facebook - Centrum nápovědy pro reklamy.
Věříme, že možnost integrace služby Facebook Pixel vám přivede na web ještě více návštěvníků a u vašeho e-shopu zefektivní prodej. Pokud byste s nastavením potřebovali jakkoli pomoci, tak nás neváhejte kdykoli kontaktovat telefonicky, či e-mailem, anebo nám napište níže do komentářů.