V tomto článku si projdeme nastavení e-shopu a jednotlivých částí jako jsou závěrečné zprávy, email pro e-shop a další. Pokud jste neměli zatím možnost se s e-shopem inPage setkat, doporučujeme začít článkem E-shop základní informace, který vám pomůže se lépe zorientovat.
Pro základní nastavení e-shopu, vytvoření první kategorie a produktu lze využít průvodne nastavením e-shopu. Naleznete jej na úvodní straně administrace v části Průvodci.
V e-shopu inPage je lze zapnout správu skladu, kdy je možné např. evidovat počet kusů produktu na skladě. Jedná se o informace zákazníkovi.
Jedná se o samostatné neaktivní stránky s textem, které jsou vybírány ve výběrových polích.
Jedná se o závěrečnou e-mailovou zprávu, která je zaslána zákazníkovi po provedení objednávky na zadaný kontaktní e-mail. Tato zpráva se skládá z potvrzení objednávky (Hlavička e-mailu), souhrnu zboží (je generován automaticky) a poděkování (Patička e-mailu). Do Hlavičky e-mailu uvedete svůj text potvrzení objednávky a do Patičky e-mailu poděkování za nákup, ve kterém můžete zmínit informaci o časovém termínu dodání zboží.
V případě napojení e-shopu na některý z fakturačních systémů touto volbou určíte, jaké číslo objednávky má být použito na faktuře.